مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 09:102022-12-04پزشكي

معجون معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی


در این مطلب با معجونی معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی آشنا می شوید و توصیه هایی برای رسیدن به پاسخ سوال رایج « برای درمان سرماخوردگی چه بخوریم » شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، خودتان بهتر می دانید در این فصل بیماری سرماخوردگی و آنفلوانزا در کمین است، اما می توانید برای مصون ماندن از بیماری از یک قاشق عسل و یک برش لیموترش درون آب ولرم استفاده کنید و بدن خودتان را ایمن کنید، البته هنگام استفاده از این معجون از چوب دارچین هم برای افزایش عطر و خاصیت ضد ویروسی آن استفاده کنید که باعث بهبود زودتر علائم سرماخوردگی، افزایش آرامش و نشاط و کاهش علائم آلرژی نیز خواهد شد.

دمنوش گل گاوزبان همراه یک قاشق غذاخوری عسل، چای بنفشه همراه یک قاشق غذاخوری عسل، دمنوش نعنا، پونه، آویشن و مرزنجوش به همراه یک قاشق غذاخوری عسل برای درمان زکام و سرماخوردگی و دمنوش پنیرک و خطمی به همراه عسل برای درمان سرفه های خشک در این فصل بسیار مناسب است.

محققان طب سنتی خاکشیر را هم دارای خواص ضدالتهابی و ضدباکتری مناسب فصل پاییز می دانند که از خواص آن می توان به درمان یبوست، اسهال، جوش و لک صورت، دفع سنگ کلیه، رفع بوی بد دهان، کاهش تب و کمک به افزایش و کاهش وزن اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجون معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی

معجون معجزه آسا برای درمان سرماخوردگی