مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 08:402022-12-04پزشكي

نکاتی درباره سرطان ریه


به گفته متخصصان سلامت، داشتن رژیم غذایی سالم، ورزش کردن منظم و انجام فعالیت هایی در جهت کاهش استرس می تواند به بیماران در مقابله با عوارض منفی روند درمان سرطان و همچنین پیامدهای خودِ بیماری کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در حقیقت، درمان های مختلف سرطان زمانی بهتر عمل می کنند که بیمار رژیم غذایی خود را تغییر دهد، بیشتر ورزش کند و عادت های بدی مانند سیگار کشیدن را ترک نماید.

اگر بیمار مبتلا به سرطان هستید، یک سبک زندگی سالم می تواند به شما کمک کند تا تناسب جسمی خود را در طول درمان و بعد از آن حفظ کنید.

تحقیقات نشان می دهد که غذای خوب خوردن، فعال بودن و انجام سایر فعالیت های سالم می تواند کیفیت زندگی شما را در حین درمان بهبود بخشد.

یکی از متخصصان در این باره گفت: به عهده گرفتن مسوولیت سلامتی خود با ایجاد عادات سالم، شما را قادر می سازد تا درمان خود و هر گونه عوارض جانبی بالقوه را بهتر مدیریت کنید.

برای برخی از افراد مبتلا به سرطان ریه، درمان ممکن است بتواند سرطان را ریشه کن یا حذف کند و تکمیل درمان می تواند استرس زا و هیجان انگیز باشد زیرا ممکن است از تکمیل درمان نتیجه مطلوب بگیرند اما برایشان مشکل است که نگران رشد یا بازگشت سرطان نباشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نکاتی درباره سرطان ریه

نکاتی درباره سرطان ریه