مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 آذر 1401 ساعت 08:152022-12-04سياسي

خسارت هزار و 700 میلیارد تومانی ناآرامی ها به کشور


معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور از آمار هزار و 700 میلیارد تومانی خسارت ها به اموال عمومی و خصوصی در ناآرامی های دو ماه گذشته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بیش از 2 ماه از اعتراضاتی که مهر به ناآرامی و آشوب رسید، می گذرد.

وزارت کشور ابتدای آذر ماه اعلام کرد برای حفظ حقوق مردم و حاکمیت قانون، کمیته تحقیق را با محوریت یک حقوقدان تشکیل می دهد تا حقوق ضرردیدگان از حوادث را پیگیری کند؛ کمیته ای که به گفته سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، چهره اغتشاشگران را در ناآرامی ها دقیق تر نشان می دهد و جلوی خطا های احتمالی بعدی را می گیرد.

ابوالفضل عمویی گفت فرصت مطالبه برای افرادی که چه از جانب اغتشاشگران آسیب دیدند و چه فرض می کنند حاکمیت در مواردی به آن ها ضربه زده، در کمیته تحقیق وجود دارد.

شورای امنیت وزارت کشور هم دیروز بیانیه داد و گفت که در این حوادث، هزاران میلیارد تومان خسارت به مراکز دولتی، عمومی و خصوصی وارد شده است و کمیته تحقیق وزارت کشور، موظف به برآورد دقیق و به تفکیک خسارات و همچنین تعیین تکلیف شیوه جبران مادی و معنوی آسیب ها شده است.

سید مجید میراحمدی، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در گفت وگو با خبرگزاری صدا و سیما، درباره علت ناآرامی ها و آنچه تاکنون از خسارت های این حوادث برآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت هزار و 700 میلیارد تومانی ناآرامی ها به کشور

خسارت هزار و 700 میلیارد تومانی ناآرامی ها به کشور