مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 23:102022-12-03اقتصادي

صنایع دستی، پیشران اقتصادی خراسان جنوبی


معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی گفت: صنایع دستی، پیشران اقتصادی استان و تولید ملی است که با نوآوری، خلاقیت و توسعه دانش بنیان می‎تواند در جامعه تحول اقتصادی ایجاد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد اشرفی، معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی امروز با بیان این مطلب در مراسم اختتامیه پنجمین نمایشگاه ملی صنایع دستی خراسان جنوبی، اظهار داشت: صنایع دستی برای توسعه کارکردهای خود به تولید محصولات خلاقانه و دانش بنیان در حوزه های مختلف نیاز دارد.

  وی بیان کرد: صنایع دستی ساخته دست بشر که حاصل یک خلاقیت و ارزش فکری و فرهنگی است، بسیار ارزشمند می باشد.

  معاون اقتصادی استاندار با بیان اینکه صنایع دستی حاصل یک رویداد و تفکر فرهنگی جامعه است، بیان کرد: صنایع دستی هویت بخش یک ملت و معرفی کننده فرهنگ غنی جامعه است.

  اشرفی عنوان کرد: در این نمایشگاه میزبان صنعتگرانی از 26 استان کشور بودیم و در تک تک غرفه ها نبوغ فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی به چشم می خورد که بسیار ارزشمند است.

  وی صنایع دستی را پیشران اقتصادی خراسان جنوبی و ایران دانست و گفت: چین، هند و جمهوری اسلامی ایران در زمینه صنایع دستی در سطح دنیا سرآمد هستند، جمهوری اسلامی جایگاه تولیدی خوبی در صنایع دستی دارد اما در صادرات و ارزش افزوده این محصولات از رت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی، پیشران اقتصادی خراسان جنوبی

صنایع دستی، پیشران اقتصادی خراسان جنوبی