مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-03سياسي

اجرای سند شانگهای جهان را از تک قطبی بودن خارج می کند


نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس گفت: اجرای سند شانگهای جهان را از یک قطبی بودن خارج می کند، یکی از اهداف این سند دلار زدایی است که امیدواریم با تحقق آن به اهداف خود برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه که چشم دیدن موفقیت، استقلال و اتحاد ما را نداشت، دست به کار شد و از هر حربه و فتنه ای برای خدشه وارد کردن به انقلاب اسلامی استفاده کرد، در این میان اسناد و مدارک بسیاری در دست داریم؛ هشت سال دفاع مقدس و کمک دیگران به عراق بیانگر این امر است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگر با اشاره به اینکه 30 ماه از عملکرد مجلس یازدهم گذشته است، تصریح کرد: 2 وظیفه سنگین قانون گذاری و نظارت را به دوش داشتیم، در این میان با هدف اصلاح ساختار اقتصادی کشور اقدام شده است.

حدادی در ادامه به شرکت های دانش بنیان و لزوم حمایت از این مراکز از سوی مجلس تاکید کرد و یادآور شد: اگر دقت و توجه از سوی جامعه هدف صورت بگیرد و شاهد رشد و توسعه دانش بنیان ها باشیم، پیشرفت کشور تسریع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سند شانگهای جهان را از تک قطبی بودن خارج می کند

اجرای سند شانگهای جهان را از تک قطبی بودن خارج می کند