مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 22:452022-12-03سياسي

حمله تروریستی در افغانستان نمونه ای از جنایات کورکورانه و سفاکانه است


مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: انفجار مدرسه علوم دینی سمنگان آخرین نمونه از جنایات مزدورانی است که به صورت کورکورانه و سفاکانه انسان های مظلوم را به خاک و خون کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به مدرسه علوم دینی سمنگان در افغانستان، خواستار هوشیاری و بصیرت جوامع اسلامی در مقابل دسیسه های جبهه غربی، عبری، عربی مرتجع و تکفیر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شکست های پی در پی استکبار جهانی و ایادی آن طی دهه های گذشته در منطقه خاورمیانه و غرب آسیا و خروج فضاحت بار آنان موجب گردیده دشمنان مردم منطقه با اجیر ساختن گروه های مزدور و وابسته، ریختن خون افراد بیگناه و ناامن سازی کشورهای مسلمان منطقه، زمینه های نفوذ و القای ضرورت حضور نکبت بار خود را مشروعیت بخشند.

جان و مال انسان ها در مکتب امپریالیسم و لیبرال دمکراسی غربی که به دنبال توسعه هژمونی خود است، بی ارزش و دست مایه جنایات و خونریزی است و شواهد نشان داده که غرب چه در ویتنام، چه در عراق، چه در افغانستان و هر کجای دیگر با کشتن، غارت و ددمنشی مستقیم و نیابتی بر خلاف ادعاهای حقوق بشری خود، برای نفس انسان ها هیچ جایگاه و ارزشی قائل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله تروریستی در افغانستان نمونه ای از جنایات کورکورانه و سفاکانه است

حمله تروریستی در افغانستان نمونه ای از جنایات کورکورانه و سفاکانه است