مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 22:302022-12-03سياسي

دانشگاه کانون بیداری و آگاهی است/16 آذر نماد ظلم ستیزی


معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان این که دانشگاه کانون بیداری و آگاهی است، گفت: مشکلات کشور با نگاه ملی و با تکیه بر ظرفیتهای قانون اساسی حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روح الله سلگی شنبه شب در جمع یکصد نفر از رؤسای دانشگاه های مازندران افزود: قانون اساسی کشورمان میثاق ملی و نسخه حکمرانی کارآمد است.

وی با اشاره به 16 آذر روز دانشجو، استکبار ستیزی، ظلم ستیزی، عدالت خواهی، دینمداری و ولایتمداری را از ویزگی های بارز جنبش دانشجویی کشورمان برشمرد و افزود: دشمن در صدد است تا با تغییر جریان فکری دانشجویان این روز را به روز تقابل با آرمان های انقلاب تبدیل کند و همدستی با امپریالیسم جهانی در اجرای این نقشه شوم اقدام جنایتکارانه است .

وی با هشدار در مورد تلاش مذبوحانه جریان روشنفکری برای ایجاد تقابل بین علم و بن مایه دین افزود: با هدایت عالمانه رهبر فرزانه انقلاب انحصار علمی دشمن در عرصه های گوناگون به دست متخصصان و دانش پژوهان ایرانی شکسته شد.

سلگی با اشاره به تلاش اقلیت سرسپرده بن سلمان برای اختلال در روند پیشبرد اهداف دانشگاه ها و کانون علم اندوزی کشورمان افزود: معاندان با بستر قراردادن دانشگاه ها برای تداوم اغتشاشات در صدد اجرای نقشه نیابتی شبکه سعودی ولندنی هستند و تسامح در قبال رفتار ضد امنیتی آنان پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه کانون بیداری و آگاهی است/16 آذر نماد ظلم ستیزی

دانشگاه کانون بیداری و آگاهی است/16 آذر نماد ظلم ستیزی