مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 22:252022-12-03اقتصادي

امکان راه اندازی 20 واحد بومگردی در جزیره آشوراده فراهم است


مشاور استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری با اشاره به صدور تمامی مجوزهای لازم برای طرح گردشگری آشوراده گفت: امکان فعالیت 20 خانه روستایی در قالب واحد بومگردی در این جزیره فراهم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا حاج محمدعلی شامگاه شنبه در نشست هم اندیشی توسعه صنعت گردشگری استان با حضور فعالان اقتصادی گلستان اظهارکرد: تمام مجوزهای قانونی برای طرح گردشگری آشوراده صادر شده و هیچ دغدغه ای برای اجرای این مطالبه کهن مردم گلستان نداریم.

مشاور استاندار گلستان در حوزه سرمایه گذاری گفت: در حال حاضر 22 هکتار از جزیره آشوراده و 138 هکتار در سایت پشتیبان آماده واگذاری به سرمایه گذار است و دغدغه ای در این خصوص وجود ندارد.

وی افزود: مشکلات خلیج گرگان حدود 45 سال بر زمین مانده است، موضوعی که در دولت های قبل از آن اغفال شد و چالش های بسیاری را پدید آورده است.

حاجی علی محمدی ادامه داد: دولت سیزدهم پس از مدت ها وقفه، در پی لایروبی خلیج گرگان بوده و علاوه بر فعالیت لایروب های فعلی یک لایروب بزرگ از منطقه ولگا به سمت خلیج گرگان در حال حرکت است.

وی گفت: متاسفانه با یخ زدن رود ولگا، امکان حرکت لایروب اصلی از سمت روسیه متوقف شده اما روند لایروبی با ادوات موجود ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان راه اندازی 20 واحد بومگردی در جزیره آشوراده فراهم است

امکان راه اندازی 20 واحد بومگردی در جزیره آشوراده فراهم است