مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 21:102022-12-03سياسي

حقوق دانان باید در صف مقدم پاسخگویی به شبهات باشند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به خدمات ارزنده بسیج حقوق دانان استان، گفت: حقوق دانان باید در صف مقدم پاسخگویی به شبهات باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پرویز توسلی زاده رییس کل دادگستری استان کرمانشاه بعد از ظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تصویب قانون اساسی، روز بسیج حقوق دانان و افتتاحیه طرح حقوق یاران بسیج که با حضور مسئولان عالی قضایی استان و فرماندهان سپاه حضرت نبی اکرم (ص) در سالن اجتماعات شهدای اقشار بسیج کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: حقوق دانان باید در صف مقدم پاسخگویی به تهدیدها و شبهات باشند.

وی افزود: در جریان اغتشاشات اخیر بیشترین هجمه ها در حوزه ایجاد شبهه و تردید در بحث حقوق مردم و حقوق عامه مطرح شد در حالی که در هیچ نظامی به اندازه نظام اسلامی مرز بین حق و باطل خط کشی شده و دقیق نیست.

رییس کل دادگستری استان با اشاره به ورود بسیج حقوق دانان به حوزه نهضت آموزش همگانی حقوق و کاهش اختلافات مردمی، تصریح کرد: بسیاری از برنامه های بسیج حقوق دانان در حوزه کاهش اطاله دادرسی بوده که خوشبختانه آمارهای این حوزه در استان کاهشی است.

شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه این نشست با تقدیر از بسیج در بعد امنیت آفرینی در جامعه در جریان اغتشاشات اخیر، گفت: حضور آرام بخش بسیج در جامعه و کف خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق دانان باید در صف مقدم پاسخگویی به شبهات باشند

حقوق دانان باید در صف مقدم پاسخگویی به شبهات باشند