مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 20:452022-12-03سياسي

زمینه تبادلات علمی و تجاری بین اصفهان،مسکو و سن پترزبورگ فراهم شد


زمینه تبادلات علمی، تجاری و فرهنگی بین اصفهان، مسکو و سن پترزبورگ در سفر اخیر هیئت تجاری استان به روسیه طی تفاهماتی فراهم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید رضا مرتضوی شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رؤسای جمهور ایران و روسیه بنا دارند که توسعه روابط بین این دو کشور صورت گیرد، اظهار داشت: روابط ما در سال های اخیر نیز رو به گسترش بوده و با پیوستن ایران به پیمان شانگهای این ارتباطات گسترده تر و مراودات بین دو کشور بهتر شده است.

وی با اشاره به پشتیبانی ها در سطح حاکمیت برای ارتقای روابط در بازارهای کشورهای همسایه و کشورهای عضو شانگ های، افزود: تصمیم بر این است که فارغ از فضای کلی که گسترش روابط توسط دولت و وزارتخانه ها انجام می شده، استان ها نیز به عنوان بازیگران اصلی که می توانند در این امر مؤثر باشند برای توسعه روابط تجاری و نقش آفرینی کنند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های اصفهان و پیرو خواهرخواندگی اصفهان با شهر سن پترزبورگ، کشور روسیه تصمیم داشت در شهرهای مسکو و سن پترزبورگ میزبان هیئت تجاری اصفهان باشد و در حوزه صنعتی، تجاری و اقتصادی، مدیریت شهری و زیرساخت ها، انتقال تجربیات علمی و فرهنگی افزایش سطح مبادلات صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه تبادلات علمی و تجاری بین اصفهان،مسکو و سن پترزبورگ فراهم شد

زمینه تبادلات علمی و تجاری بین اصفهان،مسکو و سن پترزبورگ فراهم شد