مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 20:402022-12-03اقتصادي

رییس صنف جایگاهداران: حمله سایبری به جایگاه های سوخت شایعه است


دولت باید با به رسمیت شناختن همه شرکت های پرداخت الکترونیک دارای مجوز از بانک مرکزی و حق انتخاب برای جایگاهداران اجازه دهد رویه رقابتی در جایگاه های سوخت جایگزین انحصار شود.

- اسدالله قلیزاده: دولت باید با به رسمیت شناختن همه شرکت های پرداخت الکترونیک دارای مجوز از بانک مرکزی و حق انتخاب برای جایگاهداران اجازه دهد رویه رقابتی در جایگاه های سوخت جایگزین انحصار شود.

رییس صنف جایگاهداران کشور گفت: امروز در اکثر جایگاههای سوخت اختلالی در سیستم پرداخت الکترونیکی بهای سوخت مربوط به شرکت پرداخت الکترونیک متعلق به یک بانک به وجود آمد که پس از ساعاتی رفع شد و حمله سایبری در کار نبود و ارتباطی به سامانه هوشمند نداشت.

اسدالله قلیزاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه طی سال های گذشته مساله سامانه هوشمند و پرداخت الکترونیکی بهای سوخت مورد توجه جدی دولت از لحاظ بومی سازی، نوسازی تجهیزات و استفاده از تکنولوژی های نوین جهت ارائه خدمات بهتر به مردم مورد توجه نبوده است و در نتیجه امروز با تجهیزات مستهلک که با خرابی های زیاد روبه رو است، مواجهیم.

وی ادامه داد: مجموعه صنفی در یک سال گذشته خصوصا گامهای مهمی را در جهت کمک به دولت، ارتقای کیفیت خدمات به مردم و جلوگیری از زیان جایگاهداران برداشته است تا با استفاده از تجهیزات جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس صنف جایگاهداران: حمله سایبری به جایگاه های سوخت شایعه است

رییس صنف جایگاهداران: حمله سایبری به جایگاه های سوخت شایعه است