مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-03اقتصادي

مهم ترین مشکلات چاپ و نشر در خراسان جنوبی چیست؟


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هزینه های تعمیر و نگهداری، استیجاری بودن برخی چاپخانه ها و مباحث مالیات بر ارزش افزوده و بیمه، - بخشی از مشکلات فعالان عرصه چاپ و نشر بوده که رفع آن ها نیازمند تعامل همه دستگاه های مرتبط است.

علی فرخنده، امروز شنبه 12 آذر در جلسه تسهیل و رفع موانع صنعت چاپ استان بیان کرد: صنعت چاپ از صنایع مادر است که جزء زیرساخت های توسعه فرهنگی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به قدمت 70 ساله صنعت چاپ در خراسان جنوبی، گفت: علی رغم مشکلات حوزه چاپ و نشر، فعالیت در این عرصه در استان متوقف نشده و امروز در شرق کشور، جزء مدعیان چاپ هستیم.

وی از وجود 61 مجوز چاپخانه در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: امروز نه تنها صنعت چاپ در استان حرفی برای گفتن دارد؛ بلکه سفارش هایی از دیگر استان ها اعم از تهران را می پذیریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به مشکلات حوزه چاپ و نشر، بیان کرد: هزینه های تعمیر و نگهداری، استیجاری بودن برخی چاپخانه ها و مباحث مالیات بر ارزش افزوده و بیمه بخشی از مشکلات فعالان این عرصه بوده که رفع آن ها نیازمند تعامل همه دستگاه های مرتبط است.

وی با بیان اینکه نیازمند همکاری متولیان امر برای ایجاد شهرکی برای تجمع چاپخانه ها و انتشاراتی ها هستیم، گفت: با توجه به رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین مشکلات چاپ و نشر در خراسان جنوبی چیست؟

مهم ترین مشکلات چاپ و نشر در خراسان جنوبی چیست؟