مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:512022-12-03اقتصادي

موافقت ترکمنستان با افزایش ساعت کار در گمرک های خود با خراسان رضوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، جواد جعفری روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت ترکمنستان با افزایش ساعت کاری در گمرکات این کشور در مرز با خراسان رضوی واقع در سرخس و لطف آباد موافقت کرده است.

  ناظر گمرک خراسان رضوی افزود: براساس اعلام ترکمنستان، به هر میزانی که ما تقاضا برای افزایش ساعت کار در این گمرک ها داشته باشیم ترکمنستان آن را افزایش خواهد داد.

  وی در ادامه به میزان تبادلات تجاری خراسان رضوی در هشت ماهه نخست امسال اشاره و بیان کرد: در این مدت یک میلیون و 130 هزار تن کالا به ارزش 817 میلیون دلار کالا از استان صادر شده و 410 میلیون دلار کالا به استان وارد شده است.

    ناظر گمرک خراسان رضوی گفت: هرچند میزان صادرات کالا در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل با 9 درصد کاهش در ارزش همراه بوده اما نسبت به ابتدای سال که میزان کاهش 55 درصد بود، وضعیت بهتری پیدا کرده است و این نشان از روند بهبودی صادرات استان دارد که تا پایان سال مثبت خواهد شد.

    جعفری با اشاره به رشد 25 درصدی ارزش واردات کالا به خراسان رضوی در هشت ماهه امسال افزود: سیاستهای امسال استان بر این محور تمرکز یافته که صاحبان واحدهای تولیدی را مجاب کنیم تا به جای ترخیص کالای وارداتی خود در گمرکات دیگر بویژه گمرک شهید رجایی، در گمرکهای خراسان رضوی ترخیص کنند و تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت ترکمنستان با افزایش ساعت کار در گمرک های خود با خراسان رضوی

موافقت ترکمنستان با افزایش ساعت کار در گمرک های خود با خراسان رضوی