مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 19:302022-12-03سياسي

شهادت شهید عجمیان موجب افزایش باورپذیری به واقعه عاشورا شد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: با مرور و تماشای صحنه های شهادت شهدایی همچون محسن حججی و سید روح الله عجمیان باورپذیری مردم نسبت به نحوه شهادت امام حسین (ع) بیشتر شد.

- کرج- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز گفت: با مرور و تماشای صحنه های شهادت شهدایی همچون محسن حججی و سید روح الله عجمیان باورپذیری مردم نسبت به نحوه شهادت امام حسین (ع) بیشتر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام والمسلمین علمیراد یوسفی عصر شنبه در دیدار با خانواده شهید سید روح الله عجمیان که با همراهی معاون سیاسی سازمان بسیج صورت گرفت، گفت: سال ها از بیان ذکر مصائب امام حسین (ع) و روز عاشورا می گذرد اما پذیرفتن آن همه جفا در حق اهل بیت (ع) برای برخی که ایمان و باور کمتری دارند، دشوار بود.

وی ادامه داد: اما با مرور و تماشای صحنه های شهادت شهدایی همچون محسن حججی، آرمان علی وردی و سید روح الله عجمیان باورپذیری مردم نسبت به نحوه شهادت امام حسین (ع) بیشتر شد زیرا آنها نیز مانند اربابشان مقابل ناحق ایستادند و به وحشیانه ترین حالت به شهادت رسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز بیان کرد: هنوز هم افراد درنده خویی هستند که به هیچ اصلی از اصول انسانیت پایبند نیستند و با این شیوه با جوانان مخلص و بسیجی رفتار می کنند، اما افتخار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت شهید عجمیان موجب افزایش باورپذیری به واقعه عاشورا شد

شهادت شهید عجمیان موجب افزایش باورپذیری به واقعه عاشورا شد