مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 18:502022-12-03سياسي

لزوم استفاده از فناوری های نوین برای خدمات رسانی به مردم


رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: استفاده از فناوری های نوین برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم لازم و ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین کثیرلو عصر شنبه در نشست هم اندیشی با رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با بیان اینکه دنیای امروزی با شتاب به سمت سامانه های هوشمند و الکترونیک در حال حرکت است، اظهار کرد: استفاده از فناوری های نوین برای تسریع و تسهیل در خدمات رسانی به مردم لازم و ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از نمودهای استفاده از ظرفیت های فناوری نوین در بحث ابلاغ الکترونیکی اوراق قضایی، دادرسی های الکترونیکی و خدمات قضایی بوده که استان اردبیل در این حوزه بسییار موفق عمل کرده است.

رییس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اینکه دفاع از حقوق عامّه و صیانت از حقوق بیت المال از مهمترین اهداف دستگاه قضایی است، گفت: انتظار داریم تا تمامی مجموعه های مرتبط با قوه قضاییه نیز همگام با دستگاه قضایی از ظرفیت های فنآوری در امورات خود به نحو مطلوبی استفاده کنند.

حجت الاسلام کثیرلو با بیان اینکه اجرای دقیق قانون مهمترین معیار برای سنجش عملکردها است، تصریح کرد: عدم اجرای دقیق قانون و یا نادیده گرفتن مفاد قانونی در بحث کارشناسی و وکالت موجب تضییع حقوق مردم شده و موجب ایجاد نارضایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استفاده از فناوری های نوین برای خدمات رسانی به مردم

لزوم استفاده از فناوری های نوین برای خدمات رسانی به مردم