مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 17:352022-12-03سياسي

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان نهاوند


بازارچه عرضه صنایع دستی شهرستان نهاوند به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد و کار خود را به مدت یک ماه ادامه خواهد داد.

- امروز -شنبه 12 آذرماه- بازارچه عرضه صنایع دستی و محلی نهاوند با حضور امام جمعه، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، فرمانده سپاه نهاوند و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان افتتاح شد.

این بازارچه که در محل بازار روز شهرداری نهاوند واقع در کوچه حاج خدارحم مستقر شده است، به عرضه انواع محصولات و صنایع دستی از جمله صنایع چوب، مس، مبل منبت، قالی و گلیم، میناکاری و تولیدات خوراکی و گیاهی ارگانیک با مشارکت بسیج هنرمندان، شرکت تعاونی زنان ولایت، بسیج سازندگی کارگروه صنایع دستی در 50 غرفه به صورت از تولید به مصرف و بدون واسطه و با قیمتی مناسب نسبت به بازار می پردازد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مراسم با بیان اینکه این بازارچه صنایع دستی شامل 50 غرفه از هنرمندان بزرگ و تولیدات با کیفیت و خاص این حوزه در شهرستان است، گفت: این بازارچه به پناسبت هفته بسیج از امروز به مدت یک ماه افتتاح شدت و فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

سرهنگ علی مختاری اظهار کرد: زنان نهاوندی هنرمند و کارآفرین هستند و از نظر نیروی کار نقش مهمی در توسعه دارند و بانوان کارآفرین با ایده های خلاقانه کسب و کار و شرکت های موفق خود زمینه ساز ایجاد و تقویت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان نهاوند

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی کارآفرینان نهاوند