مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 17:052022-12-03پزشكي

سازمان جهانی بهداشت: جهان به پایان مرحله اضطراری همه گیری کرونا نزدیک است


آمارهای سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که تعداد مرگ و میرهای کرونایی هفتگی گزارش شده به این سازمان طی پنج هفته گذشته اندکی کاهش یافته است با این حال در هفته گذشته بیش از 8500 نفر جان خود را بر اثر عوارض ابتلا به کووید-19 از دست دادند.

- آمارهای سازمان جهانی بهداشت نشان می دهد که تعداد مرگ و میرهای کرونایی هفتگی گزارش شده به این سازمان طی پنج هفته گذشته اندکی کاهش یافته است با این حال در هفته گذشته بیش از 8500 نفر جان خود را بر اثر عوارض ابتلا به کووید-19 از دست دادند.

سازمان جهانی بهداشت (WHO) روز گذشته (جمعه) اعلام کرد که جهان به پایان مرحله اضطراری همه گیری کووید-19 بسیار نزدیک تر است.

با این حال این سازمان همچنین هشدار داد که سویه امیکرون هنوز هم به طور گسترده در سراسر جهان در گردش است و همچنان باعث مرگ و میر قابل توجهی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تدورس آدهانوم قبریسوس ، دبیر کل سازمان جهانی بهداشت در یک نشست خبری گفت: ما بسیار به پایان مرحله اضطراری همه گیری کووید19 نزدیک تر هستیم اما هنوز به طور کامل به آن نرسیده ایم.

دلیل این امر آن است که سویه امیکرون به طور قابل توجهی از سویه دلتا قابل انتقال تر است و به دلیل شدت انتقال، همچنان باعث مرگ و میر قابل توجهی نیز در جهان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان جهانی بهداشت: جهان به پایان مرحله اضطراری همه گیری کرونا نزدیک است

سازمان جهانی بهداشت: جهان به پایان مرحله اضطراری همه گیری کرونا نزدیک است