مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:452022-12-03ورزشي

کامل ترین مهاجم جام جهانی از نگاه اسطوره چلسی


مهاجم سابق تیم ملی ساحل عاج، کامل ترین مهاجم جام بیست و دوم را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دیده دروگبا مهاجم گلزن پیشین تیم های چلسی و تیم ملی ساحل عاج گفته کیلیان امباپه فرانسوی کامل ترین مهاجم حاضر در جام جهانی 2022 قطر است.

دروگبا طی یاداداشتی در وبگاه بی بی سی نوشت: از نظر من، یک مهاجم کامل کسی است که علاوه بر گلزنی، می تواند پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کند و با یک حرکت، بازی را تغییر دهد.

انگلیس هری کین را دارد که عاشق دیدن بازی های او هستم اما کیلیان امباپه فرانسوی بازیکنی است که همه مواردی را که عنوان کردم، در خود دارد.

  مهاجم سابق ساحل عاج ادامه داد: اگر امباپه را به عنوان مهاجم مرکزی قرار دهید، او گلزنی می کند اما به عقب هم باز می گردد و سعی می کند برای دیگر بازیکنان تیم شانس هایی را ایجاد کند، این همان موضوعی است که در دو بازی فرانسه در جام جهانی دیدیم.

دروگبا در پایان نوشت: او مدافعان را در تقابل های یک در مقابل یک، با سرعت خود پشت سر می گذارد.

من فکر می کنم این واقعیت که او در تیم باشگاهی اش پاری سن ژرمن در پست های مختلف در خط حمله بازی می کند، به او کمک کرده تا به پختگی برسد.

امباپه 23 ساله که همراه با تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018 روسیه به قهرمانی رسید، در مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر نیز موفق شده سه بار برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامل ترین مهاجم جام جهانی از نگاه اسطوره چلسی

کامل ترین مهاجم جام جهانی از نگاه اسطوره چلسی