مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-03حوادث

دیدار مادر و پسر گمشده در تهران پس از 29 سال جدایی


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دیدار یک مادر و پسر گمشده پس از 29 سال جدایی با تلاش کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی خبر داد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: اوایل آذرماه جاری، پسر 29 ساله ای به اداره چهارم پلیس آگاهی مراجعه و عنوان کرد مادرش را از زمان تولدش تا اکنون ندیده و با چند سال جست وجو نتوانسته متوجه شود که مادرش در قید حیات است و کجا زندگی می کند.

وی با بیان اینکه مرد جوان از زمان تولد با پدرش زندگی می کند، افزود: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با تحقیقات میدانی پی بردند پسر جوان در بیمارستانی در جنوب تهران به دنیا آمده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به اینکه در تحقیقات بیشتر مشخص شد مادر پسر جوان زنده است و در حال حاضر در تهران زندگی می کند، ادامه داد: در شناسنامه پدر این پسر جوان، نام همسر اول پاک شده و وی نام مادر گمشده را به پسرش نگفته است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی گفت: کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی در گام نخست با بهره گیری از روش های علمی و اقدامات پلیسی هویت مادر این پسر جوان را شناسایی و وی را برای تحقیقات ابتدایی به پلیس آگاهی دعوت کردند.

وی افزود: زن میانسال پس از مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی عنوان کرد، 29 سال قبل پس از تولد فرزنداش باتوجه به اختلاف شدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مادر و پسر گمشده در تهران پس از 29 سال جدایی

دیدار مادر و پسر گمشده در تهران پس از 29 سال جدایی