مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 16:252022-12-03سياسي

جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش آفرینی داشته باشند


کسانی که دل در گرو آرمان های شریعت اسلام دارند و معتقد و باورمند به نظام جمهوری اسلامی هستند باید نسبت به وقایع اخیر با حساسیت و جدیت بیشتری ورود و ایفای نقش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین ظهر شنبه در همایش تجلیل از همسران جانبازان سرافراز استان قزوین با بیان اینکه شرایط فعلی جامعه دارای ویژگی های منحصر به فردی است اظهار داشت: تجربه تاریخی ملت ایران بعد از پیروزی در بزرگترین انقلاب قرن نشان داده هر زمانی که دماسنج موفقیت ها در جامعه بالا می رود و جامعه در آستانه پیشرفت به نفع مردم و ضرر دشمنان قرار می گیرد و هر وقت بنا می شود اصلاحاتی در فرآیند اداره امور در مسیر آرمان های انقلاب رقم بخورد، دشمنان خدعه و مکر جدیدی را پیش می گیرند و جامعه را در مصائب جدیدی قرار می دهند.

وی افزود: جنگ تحمیلی اولین خدعه دشمنان پس از موفقیت انقلاب اسلامی ایران بوده است، خدعه هایی که تا همین امروز هم ادامه داشته و در قالب فتنه های متعدد ساری و جاری شده است.

اعلایی گفت: تجربه نشان داده است هنگامی که دولتی بر سر کار می آید که به دنبال احیای آرمان های انقلاب است، فتنه ها آغاز می شود و فتنه 88 و فتنه اخیر در این قالب انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش آفرینی داشته باشند

جانبازان و ایثارگران در مسیر جهاد تبیین نقش آفرینی داشته باشند