مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-03بين الملل

شیخ عیسی قاسم: آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم «اسحاق هرتزوگ» ننگ است


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ «عیسی قاسم» رهبر معنوی انقلاب بحرین در توییتی به سفر «اسحاق هرتزوگ» رییس رژیم صهیونیستی به منامه واکنش نشان داد.

- شیخ عیسی قاسم: آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم اسحاق هرتزوگ ننگ است رهبر معنوی انقلاب بحرین در خصوص سفر رییس رژیم صهیونیستی به منامه اعلام کرد که آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم اسحاق هرتزوگ ننگ است  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر معنوی انقلاب بحرین در توییتی به سفر اسحاق هرتزوگ رییس رژیم صهیونیستی به منامه واکنش نشان داد.

شیخ عیسی قاسم در توییتی نوشت: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت است و آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم رییس رژیم صهیونیستی ننگی است که آن را شرافت ملت ما برنمی تابد .

وی در ادامه تاکید کرد: حرف و عمل ملت سرافراز ما این است: نه به آلوده شدن سرزمین ایمان و کرامت با وجود رییس رژیم صهیونیستی، چرا که او دشمنی متجاوز و کینه توز است .

شیخ عیسی قاسم اخیرا از ملت های اسلامی و عربی خواست تا دشمنی خود را با رژیم صهیونیستی که تمام ارزش ها، منافع و هستی مسلمانان را مورد هدف قرار می دهد، افزایش دهند.

این درحالی است که تظاهرات ملت بحرین در خیابان ها علیه رییس رژیم صهیونیستی ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیخ عیسی قاسم: آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم «اسحاق هرتزوگ» ننگ است

شیخ عیسی قاسم: آلوده شدن خاک بحرین به قدم شوم «اسحاق هرتزوگ» ننگ است