مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:552022-12-03سياسي

تبدیل «قیام» به «اقامه» حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی است


معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبدیل «قیام» به «اقامه» حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی در جهاد تبیین است.

- زنجان-معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: تبدیل قیام به اقامه حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی در جهاد تبیین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رضا عزت زمانی، ظهر شنبه در گردهمایی فعالان فرهنگی و شبکه تبلیغ استان در اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: در فرازهای دعای ندبه به قله های معرفتی جامعه مهدوی اشاره شده و در آن به واسطه قدردانی از مقام امام، دچار سردرگمی می شویم و از فراغ امام ناله سرمی دهیم و پس از آشنایی با مقام امام در سایه شناختن سیدالشهدا (ع) به مقام یاری و یاوری می رسیم.

وی با اشاره به اینکه نقش کلیدی و اساسی جریان فعال بسترساز ظهور حضرت ولیعصر (عج)، همراه کردن چشم ها برای گریه در فارغ و یاری امام است، بیان کرد: هرماهی چشم به معنای همراهی اراده هایی است که ایستادگی کرده و لشکری می سازند تا زمینه ظهور را فراهم کنند.

معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه فریاد دعای ندبه برای قرارگیری در کنج خانه نیست، ابراز کرد: این دعا دعوت جمعی برای به میدان آمدن دارد و همه چشم ها، دل ها و نفس ها را برای شکل گیری ظهور حجت فرا می خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل «قیام» به «اقامه» حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی است

تبدیل «قیام» به «اقامه» حق وظیفه اصلی جریان تبلیغی است