مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:502022-12-03سياسي

متوسل شدن به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد برگزاری یادبودهای شهدا در نقاط مختلف کشور و استان را به دلیل نیاز مردم به شهدا دانست و گفت: متوسل شدن به شهدا؛ - گره گشای بسیاری از مشکلات است.

یادواره سرداران و 73 شهید بخش گاریزات شهرستان تفت با حضور علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و اقشار مختلف مردم در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) شهر بخ برگزار شد.

عزیزی در این مراسم که شب گذشته برگزار شد، برگزاری مراسمات شهدا در نقاط مختلف کشور و استان را به دلیل نیاز مردم به شهدا دانست و گفت: متوسل شدن به شهدا؛ گره گشای بسیاری از مشکلات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست گفت: مقام سعادت و رستگاری، ایثار، جهاد درراه خدا، مشتری خداوند شدن و بالاترین نیکوها ؛ بخشی از مقام های عالی شهدا در درگاه خداوند بوده و بر همین اساس برگزاری یادواره های شهدا توفیق بزرگ و الهی است.

این مقام مسئول با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: در پشت تمامی اتفاقات اخیر در کشور و حضور عده ای قلیل از مردم در خیابان؛ دشمن و سرویس های اطلاعاتی دشمن قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسل شدن به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است

متوسل شدن به شهدا گره گشای بسیاری از مشکلات است