مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-03دانش

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بیست وسومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با حضور جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، - بیست وسومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با حضور جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، بیست وسومین نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان گلستان با حضور جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری، معاون عمرانی استاندار گلستان و جمعی از مسئولین و مدیران استانی، امروز (دوازدهم آذرماه) در سالن شهید رضازاده دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان افتتاح شد.

  شتایی، جانشین رییس ستاد استانی هفته پژوهش و فناوری استان گلستان در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه 23 غرفه از دانشگاه ها و موسسات آموزشی، دستگاه های اجرایی، شرکت های فناور و دانش بنیان، شتاب دهنده ها و مراکز تحقیقاتی، آخرین دستاورد های پژوهشی و تحقیقاتی خود را به نمایش گذاشته اند.

  وی افزود: در این نمایشگاه که تا 15 آذر ماه ادامه خواهد داشت دوازده کارگاه آموزشی و پنل تخصصی در حوزه های فناورانه و پژوهش محور برای عموم مردم برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند از ساعت 9صبح تا 16 عصر از این نمایشگاه بازدید کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان افتتاح شد

بیست وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان گلستان افتتاح شد