مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:352022-12-03سياسي

الگوی کشت ابلاغ شد/ توجه به برندسازی و بازاریابی


نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس بااشاره به تهیه وابلاغ الگوی کشت در استان، تدوین سیاست های اجرایی برای عملیایت شدن طرح را لازم دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منصورعلی زارعی بعدازظهر شنبه در جلسه شورای سیاستگذاری کشاورزی با اشاره به تهیه الگوی کشت، تدوین برنامه مناسب برای اجرای آن را لازم و ضروری دانست و افزود: در حال حاضر 150 هزار هکتار از شالیزارها به کشت دوم می رود که باید به سمت محصولاتی نظیر کلزا سوق داده شود.

وی با تاکید بر عملیاتی شدن الگوی کشت در استان گفت: باید یارانه مناسب برای اجرای الگوی کشت داده شود وئ باید سیاست های مناسب در این زمینه اتخاذ شود.

زارعی تدوین برنامه مناسب را لازم دانست و با اشاره به توسعه کشت گلخانه ای گفت: بسیاری از طرح های گلخانه ای نیازمند دریافت مجوز هستند.

حمید بخشی مدیرکل جذب سرمایه گذاری استانداری مازندران پیگیری واجرای مصوبات را از مهمترین مشکلات و موانع بیان کرد و گفت: توسعه کشت گلخانه ای از مهمترین برنامه ها و مصوبات در استان است.

10 هزار مهندس کشاورزی بیکار هستند وی شمار مراکز خدمات کشاورزی را 70 مرکز یاد کرد و خواستار تشکیل کمیته ویژه به دبیری جهاد کشاورزی شد و گفت: 10 هزار مهندس بیکار در استان وجود دارد و این درحالی برای توسعه اقتصاد پایدار در 500 روستای استان باید از ظرفیت این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی کشت ابلاغ شد/ توجه به برندسازی و بازاریابی

الگوی کشت ابلاغ شد/ توجه به برندسازی و بازاریابی