مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:102022-12-03اقتصادي

کمیته امداد خراسان شمالی بیش از 724 میلیون تومان به بیماران زمین گیر کمک کرد


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 723 میلیون 750 هزار تومان به بیماران زمین گیر کمک کرده است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: این نهاد حمایتی از ابتدای امسال تاکنون در مجموع 723 میلیون 750 هزار تومان به بیماران زمین گیر کمک کرده است.

رضا داغستانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در مجموع 550 بیمار زمین گیر تحت پوشش این نهاد قرار دارند که برای هر یک از بیماران زمین گیر تحت حمایت این نهاد، ماهیانه 250 هزار تومان سرانه نگهداری واریز می شود.

وی با اشاره به اینکه سرانه نگهداری از بیماران زمین گیر از ابتدای امسال تاکنون واریز شده است، افزود: همچنین از ابتدای امسال برای این بیماران مبلغ 600 میلیون تومان جهت خرید پوشینه هزینه شد و به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، مسئولان این اداره کل از 55 پرستار بیمار زمین گیر دیدار و تقدیر کردند.

در حال حاضر 56 هزار و 103 خانوار در این استان تحت پوشش کمیته امداد استان قرار دارند که از این تعداد 50 هزار و 878 خانوار مستمری بگیر بوده و مابقی خدمات موردی دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد خراسان شمالی بیش از 724 میلیون تومان به بیماران زمین گیر کمک کرد

کمیته امداد خراسان شمالی بیش از 724 میلیون تومان به بیماران زمین گیر کمک کرد