مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-03ورزشي

هیجان جام پرچم در کرمانشاه اوج می گیرد/ مسابقات به مرحله شهرستانی رسید


رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه با بیان اینکه جام پرچم در کرمانشاه به مرحله شهرستانی رسیده، گفت: هیجان این مسابقات در حال نزدیک شدن به اوج خود است.

- ایسنا/کرمانشاه رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان کرمانشاه با بیان اینکه جام پرچم در کرمانشاه به مرحله شهرستانی رسیده، گفت: هیجان این مسابقات در حال نزدیک شدن به اوج خود است.

زهرا کشتمند در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به گذشت چند ماه از آغاز مسابقات مینی فوتبال جام پرچم در روستاهای کرمانشاه، اظهار کرد: در تابستان امسال شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات مینی فوتبال جام پرچم کشور در کرمانشاه بودیم.

وی ادامه داد: از کرمانشاه حدود 2200 تیم در این رقابت ها شرکت کرده بودند که بالاترین آمار پس از استان فارس بود.

رییس هیات ورزش روستایی استان اضافه کرد: در گام اول این مسابقات در سطح همه روستاهای استان برگزار شد و پس از پایان مرحله روستایی، رقابت ها در سطح بخش ها هم به اتمام رسید و هم اکنون در مرحله شهرستانی هستیم.

وی ادامه داد: برای این مرحله، شهرستانهای استان را به چهار گروه شامل گروه شهرستان های قصرشیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب، گروه شهرستان های دالاهو، اسلام آبادغرب و کرمانشاه، گروه هرسین، کنگاور و سنقر و کلیایی و گروه جوانرود، ثلاث باباج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیجان جام پرچم در کرمانشاه اوج می گیرد/ مسابقات به مرحله شهرستانی رسید

هیجان جام پرچم در کرمانشاه اوج می گیرد/ مسابقات به مرحله شهرستانی رسید