مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-03اجتماعي

بارش و کاهش محسوس دما در 21 استان/وزش باد شدید در شمال و جنوب کشور


سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف، کولاک برف و کاهش محسوس دما در 21 استان و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

- سازمان هواشناسی کشور نسبت به بارش برف، کولاک برف و کاهش محسوس دما در 21 استان و وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در شمال و جنوب کشور هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور هشدار زردرنگ نسبت به بارش باران، وزش باد شدید موقت، در ارتفاعات و نقاط سردسیر بارش برف، کولاک برف، رخداد پدیده مه، کاهش محسوس دما و در مناطق گرمسیر توام با رعدوبرق هشدار داد.

این وضعیت در روز یکشنبه (13 آذرماه) در نیمه شرقی آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز، تهران، سمنان، جنوب خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال بوشهر و غرب فارس و روز دوشنبه (14 آذرماه) در اردبیل، گیلان، مازندران، تهران، البرز، شمال قزوین، شرق خوزستان، جنوب چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی بوشهر، نیمه شمالی فارس، نیمه غربی کرمان و هرمزگان پیش بینی می شود.

حاکمیت این شرایط جوی روز سه شنبه(15 آذرماه) در شمال و شرق اردبیل، گیلان، نوار شرقی و جنوب خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، فارس، بوشهر، هرمزگان و نیمه غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش و کاهش محسوس دما در 21 استان/وزش باد شدید در شمال و جنوب کشور

بارش و کاهش محسوس دما در 21 استان/وزش باد شدید در شمال و جنوب کشور