مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:352022-12-03سياسي

توضیحات جوکار در خصوص طرح شفافیت قوای سه گانه


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس گفت: طرح شفافیت قوا در مجلس قبل هم وجود داشت و مطالباتی در این خصوص داشتیم که در مجلس یازدهم به تصویب رسید.

- محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و رییس کمیسیون امور داخلی کشور در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد، اظهار کرد: طرح شفافیت در مجلس شورای اسلامی با هدف اعلام آراء نمایندگان به ملت، در قوه مجریه برای اعلام تمام دارایی های دستگاه ها به مردم و در قوه قضاییه نیز بخشی از احکامی که سبب خدشه دار نشدن آبروی افراد نمی شود، بارگذاری خواهد شد تا ملت در جریان این احکام قرار گیرند.

وی با بیان این که طرح ملی مهاجرت توسط مجلس با ارسال لایحه توسط دولت به مجلس مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در این طرح به دنبال ساماندهی اتباع خارجی و بکارگیری ظرفیتها و توانمندی های آنها برای کشور هستیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی حضور در 35 محله جهت بررسی مشکلات مردم و محلات حوزه انتخابیه را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و گفت: برای رفع مشکلات مردم شاهد همکاری بسیاری از مدیران کل استان بودیم و در روزهای جمعه با حضور خود، نشان دادند که عزم جدی برای رفع مشکلات مردم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات جوکار در خصوص طرح شفافیت قوای سه گانه

توضیحات جوکار در خصوص طرح شفافیت قوای سه گانه