مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-03اقتصادي

اخذ بیش از 170 میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن آذربایجان غربی


مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از افزایش 17 درصدی اخذ حقوق دولتی از معادن استان طی 8 ماهه نخست سالجاری خبرداد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از افزایش 17 درصدی اخذ حقوق دولتی از معادن استان طی 8 ماهه نخست سالجاری خبرداد.

عبدالحمید سرتیپی در گفت و گو با ایسنا گفت: در 8 ماهه نخست سال جاری بیش از 170 میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن استان اخذ و به خزانه دولت واریز شده است که نسبت به سال گذشته 17 درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه 24 فقره پروانه اکتشافی برای محدوده های معدنی تازه کشف شده صادر شده است که این محدوده ها پس از انجام عملیات اکتشافی و رسیدن به ماده معدنی مد نظر و اخذ گواهی کشف به مرحله بهره برداری خواهند رسید.

سرتیپی تصریح کرد: در بازه زمانی یاد شده در آذربایجان غربی 15 محدوه معدنی با حجم سرمایه گذاری بالغ بر 76 میلیارد و 792 میلیون ریال موفق به اخذ گواهی کشف شدند که در حال تکمیل مرحله اکتشافی و تجهیز معادن خود جهت بهره برداری می باشند.

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت استان اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آبان 29 معدن با ذخیره قطعی 47 میلیون و 275 هزار تن انواع مواد معدنی و ظرفیت استخراج سالانه بیش از یک میلیون و 414 هزار تن مواد معدنی به بهره برداری رسیده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ بیش از 170 میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن آذربایجان غربی

اخذ بیش از 170 میلیارد تومان حقوق دولتی از معادن آذربایجان غربی