مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-03سياسي

ضرورت اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز اصلاح و به روزرسانی قانون مدیریت خدمات کشوری را برای رفع مشکلات جامعه خواستار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در دیدار با اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در تبریز اظهار کرد: مردم مطالباتی در حوزه روابط کار، بیمه، اصلاح قوانین کار و مدیریت خدمات کشوری و ساختار نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی و اجرای قوانین جامعه خدمات رسانی به ایثارگران و حمایت از حقوق معلولان دارند که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: کمیسیون اجتماعی مجلس با سازمان های مهمی همچون تأمین اجتماعی و اداری و استخدامی کشوری، امور اجتماعی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر ارتباط دارد و لازم است عملکرد آن ها را زیر ذره بین نظارتی خود قرار دهد.

امام جمعه تبریز گفت: افزایش مسائل و مشکلات در حوزه اجتماعی، مسئولیت های کمیسیون اجتماعی مجلس را افزایش داده و از همین جا می توان به اهمیت فعالیت آن پی برد کما اینکه در شرایط کنونی با مشکلاتی همچون بیکاری، چالش های کارگر و کارفرما، گسترش فقر و افزایش فاصله طبقاتی در کشور، کارآمدی پایین ساختار و تشکیلات اداری دولت، فرسایش و تنزل سرمایه اجتماعی در جامعه، گسترش آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری

ضرورت اصلاح قانون مدیریت خدمات کشوری