مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-03اقتصادي

دستگیری بیش از 9500 تن به دلیل قاچاق در فرودگاه های کشور


رییس پلیس پیشگیری فراجا از دستگیری بیش از 9500 نفر در فرودگاه های کشور به دلیل قاچاق کالا، ارز و موادمخدر از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار رضا بنی اسدی فر در تشریح اقدامات هشت ماهه پلیس فرودگاه های کشور گفت: همکاران من در پلیس فرودگاه های کشور امنیت 59 فرودگاه در سراسر کشور را به عهده دارند و همگام با توسعه فرودگاه ها نقش کاربردی و به سزایی در تأمین امنیت و توسعه صنعت هوانوردی داشته اند.

رییس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر اینکه با حضور پلیس مأموریت های خاص و رسیدگی به سایر امور تأمینی در فرودگاه انجام می گیرد تصریح کرد: لازمه توانایی در انجام چنین مأموریت های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان است که پلیس فرودگاه در این خصوص پیشرو است.

وی با اشاره به کاهش 40 درصدی وقوع سرقت در فرودگاه های کشور، در خصوص میزان کشفیات کالای قاچاق در این پلیس گفت : در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز 1209 نفر دستگیر و مقادیر قابل توجهی کالا، طلا و ارز قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 1754 میلیارد ریال کشف و ضبط شد .

بر اساس اعلام سایت پلیس، بنی اسدی فر در خصوص میزان کشفیات مواد مخدر در این پلیس نیز گفت : در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 9500 تن به دلیل قاچاق در فرودگاه های کشور

دستگیری بیش از 9500 تن به دلیل قاچاق در فرودگاه های کشور