مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:302022-12-03اجتماعي

پایان مناسب سازی ششمین بوستان منطقه 8 تهران برای معلولین


با نصب وسایل ورزشی و مرمت 250 متر از فضای بوستان گل یاسمن، مناسب سازی های شهری ویژه معلولین در این منطقه به بیش از 21 هزار متر طول رسید.

- فاطمه تنهایی در گفتگو با خبرنگار مهر با گرامیداشت 12 آذر روز و هفته معلولین، از مناسب سازی بوستان گل یاسمن با مساحت تقریبی 11 هزار و 376 متر مربع خبر داد و گفت: در ادامه مناسب سازی های ویژه معلولین، ششمین بوستان منطقه 8 نیز مناسب سازی شد.

شهردار منطقه 8 تهران افزود: با آغاز مناسب سازی در این بوستان، نصب وسایل ورزشی ویژه استفاده معلولین در ضلع شمال غربی بوستان انجام گرفت و جای گذاری 48 نیمکت که پنج نیمکت ویژه نابینایان و 42 نیمکت ویژه کم بینایان است، در فضای پارک انجام و نیمکت ها و سطح های زباله با رنگ هایی که مناسب کم بینایان است، رنگ آمیزی شد.

وی با اشاره به مجموع مناسب سازی های انجام شده در سال 1401 ادامه داد: پیش از این حدود بیست هزار و 838 متر مناسب سازی در منطقه هشت صورت گرفته بود که از این میان 17 هزار و 438 متر مرمتی و مابقی احداثی بوده است.

پیش از این نیز بوستان های خبرنگاران، مهراوران، مهرنام، مدرسان و نسیم نیز برای بهره مندی معلولین و توانیابان مناسب سازی شده و هم سطح سازی، ایجاد نوار بساوایی، مناسب سازی گذرگاه های منشعب به ورودی ساختمان های ایجاد نوار بساوایی در داخل فضا و بازسازی سرویس بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مناسب سازی ششمین بوستان منطقه 8 تهران برای معلولین

پایان مناسب سازی ششمین بوستان منطقه 8 تهران برای معلولین