مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:202022-12-03سياسي

آموزش سواد رسانه ای گامی موثر برای مقابله با شکاف نسلی


معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ابهر گفت: ضرورت سواد رسانه ای والدین امری اجتناب ناپذیر است و این امر دانش و مهارت شکاف میان نسل ها را پر می کند.

- اکبر طاهری زاده ظهر امروز (12 آذرماه) در جلسه شورای آموزش وپرورش ابهر بر ضرورت شناخت خطر و آسیب شناسی رسانه ای و فضای مجازی در سه حوزه فردی، خانوادگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: این آسیب ها تقریبا در همه جای دنیا مشترک بوده و هر کشوری به اقتضای فرهنگ خود، راهکارهایی برای آن ارائه کرده است و خانواده های ایرانی نیز باید با مدیریت صحیح در فضای مجازی، ابعاد گسترده تاثیرگذاری در اقتصاد، فرهنگ، سلامت، امنیت و .

را پوشش بدهند.

وی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی بدون رصد و نظارت قطعا آسیب هایی را برای دانش آموزان به همراه دارد، تاکید کرد: این موضوع گاه باعث می شود دانش آموزان به صورت افراطی از فضای مجازی استفاده کنند یعنی به یک یا سه ساعت در روز کفایت نکنند و گاه از فیلترشکن هم استفاده کرده و ناخواسته وارد فضاهایی شوند که مناسب سن آنان نیست.

طاهری زاده با بیان اینکه ضرورت سواد رسانه ای والدین امری اجتناب ناپذیر است و این دانش و مهارت شکاف میان نسل ها را پر می کند، تصریح کرد: آموزش وپرورش می تواند با برگزاری جلسات و کارگاه های مناسب جهت مدیریت فضای مجازی برای والدین وارد میدان شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سواد رسانه ای گامی موثر برای مقابله با شکاف نسلی

آموزش سواد رسانه ای گامی موثر برای مقابله با شکاف نسلی