مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:152022-12-03حوادث

کشف یک تن و 771 کیلوگرم مواد مخدر در هشت ماهه امسال


در هشت ماهه سال جاری در زمینه مبارزه با قاچاق مواد مخدر 8446 نفر دستگیر و مقدار یک تن و 771 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف و ضبط شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار رضا بنی اسدی فر   در تشریح اقدامات هشت  ماهه پلیس فرودگاه با اشاره به اهمیت بالای خطوط هوایی در جابه جایی مسافر، اظهار داشت: امروزه جابه جایی ایمن مسافر و کالا از اهمیت بالایی برخوردار است، و در این میان استفاده از خطوط هوایی به دلیل سرعت انتقال بالا حائز اهمیت ویژه ای است، لذا لزوم توجه به رفع مشکلات و زیرساخت های آن به منظور افزایش امنیت مسافران و کالا، امری ضروری به حساب می آید .

وی ادامه داد:  همکارانم در پلیس فرودگاه امنیت 59 فرودگاه در سراسر کشور را به عهده دارند  و همگام با توسعه فرودگاه ها نقش کاربردی و بسزایی در تأمین امنیت و توسعه صنعت هوانوردی داشته اند.

رییس پلیس پیشگیری فراجا با تاکید بر اینکه با حضور پلیس مأموریت های خاص و رسیدگی به سایر امور تأمینی در فرودگاه انجام می گیرد تصریح کرد: لازمه توانایی در انجام چنین مأموریت های مهم و حیاتی، برخورداری از امکانات و تجهیزات نوین و پیشرفته و ارائه آموزش های تخصصی به کارکنان می باشد، که پلیس فرودگاه در این خصوص پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن و 771 کیلوگرم مواد مخدر در هشت ماهه امسال

کشف یک تن و 771 کیلوگرم مواد مخدر در هشت ماهه امسال