مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 14:002022-12-03سياسي

افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی، پاسخی به مطالبه مردم سنندج بود


نماینده مردم اهواز در مجلس با اشاره به افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی به سنندج، گفت: سفر رییس جمهور نشان داد امنیت همچنان برقرار است و قوم کرد پای کار نظام ایستاده اند.

- مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سفر اخیر رییس جمهور به استان کردستان گفت: اخیراً دو کار بزرگ انجام شد که بی بدیل بود؛ اما به علت پروپاگاندای رسانه های معاندین نظام و تلاش های بنگاه های شایعه پراکنی بی بی سی و ایران اینترنشنال این اقدامات کمتر دیده و شنیده شدند.

البته باید بدانیم این رسانه ها لکه ننگ رژیم آل سعود را دارند که تاکنون رنگ انتخابات و دموکراسی را به خود ندیده و با حمایت این رژیم علیه نظامی عمل می کنند که از سال 57 بر مبنای رأی مردم عمل کرده و هر ساله انتخابات داشته است.

وی بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در این مدت انجام شد، گازرسانی به شهرهای سیستان و بلوچستان از جمله خاش بود که از مطالبات چند ده ساله مردم این خطه به شمار می رفت.

همچنین آب رسانی به برخی از شهرهای سیستان و بلوچستان و کردستان، اقدام مهم دیگری بود که با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید.

یوسفی تصریح کرد: علیرغم آنکه برخی می گفتند حضور رییس جمهور و مسئولان نظام در این مناطق ممکن است به لحاظ امنیتی خطرناک باشد؛ اما سفر اخیر هیئت دولت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی، پاسخی به مطالبه مردم سنندج بود

افتتاح پروژه بزرگ آبرسانی، پاسخی به مطالبه مردم سنندج بود