مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:302022-12-03دانش

رقابت شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه هوش مصنوعی


رقابت های جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برای اشتغال زایی و مهارت افزایی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرنگار گروه علم و پشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه ای تحت عنوان جایزه سالانه  هوش مصنوعی ایران ( IAAA ) برای دانشجویان ، دانش آموختگان و علاقه مندان برگزار می شود.

این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهادهای مرتبط با توسعه فناوری و اشتغال زایی دانش بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شبکه فن بازار ملی ایران و نیز نمایشگاه اینوتکس با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار می شود.

آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر، پشتیبانی و حمایت از دستاوردها تا دستیابی به محصول، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز شتابدهی و ورود فناوری های نوظهور در صنعت سلامت و جذب و استخدام نفرات برگزیده در صنایع مرتبط از دیگر اهداف برپایی مسابقه جایزه سالانه هوش مصنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه هوش مصنوعی

رقابت شرکت های دانش بنیان و خلاق در حوزه هوش مصنوعی