مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:202022-12-03حوادث

دادگستری یزد: 92 درصد از دستگیر شدگان حوادث اخیر آزاد شدند


47 درصد از دستگیرشدگان در این حوادث نیز با قرار وثیقه آزاد و در حال حاضر تنها 93 نفر در زندان حضور دارند که پرونده آن ها در حال رسیدگی می باشد.

- رییس کل دادگستری گفت: 47 درصد از دستگیرشدگان در این حوادث نیز با قرار وثیقه آزاد و در حال حاضر تنها 93 نفر در زندان حضور دارند که پرونده آن ها در حال رسیدگی می باشد.

رییس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در حوادث اخیر 992 نفر از دستگیرشدگان آزاد شده اند گفت: در حال حاضر تنها هشت درصد از دستگیرشدگان در زندان حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامعلی دهشیری در نشست کاهش جمعیت کیفری استان یزد گفت: از مجموعه دستگیرشدگان در حوادث اخیر حدود 53 درصد با اخذ تعهد و بدون تشکیل پرونده آزاد شدند که این امر نشان از حضور مقامات قضایی استان در کف میدان دارد.

رییس کل دادگستری استان در ادامه افزود: 47 درصد از دستگیرشدگان در این حوادث نیز با قرار وثیقه آزاد و در حال حاضر تنها 93 نفر در زندان حضور دارند که پرونده آن ها در حال رسیدگی می باشد.

دهشیری با اشاره به حجم بالای فشار بر دستگاه قضا از جهات مختلف در حوادث اخیر گفت: با توجه به اینکه اکثر دستگیرشدگان را نوجوانان و جوانان تشکیل می دادند از برخورد قضایی سخت و خشن پرهیز شد اما این به معنای تساهل و تسامح نیست و هر جا که پای امنیت و تمامیت ارضی کشور در میان باشد با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگستری یزد: 92 درصد از دستگیر شدگان حوادث اخیر آزاد شدند

دادگستری یزد: 92 درصد از دستگیر شدگان حوادث اخیر آزاد شدند