مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 13:152022-12-03سياسي

عشایر مغان در پرورش دام سبک و سنگین پیش قدم هستند


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عشایر استان با وجود سرمایه انسانی قوی بخصوص عشایر مغان در پرورش دام سبک و سنگین پیش قدم هستند - ایسنا/اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: عشایر استان با وجود سرمایه انسانی قوی بخصوص عشایر مغان در پرورش دام سبک و سنگین پیش قدم هستند.

غلامحسین محمدی اصل در نخستین همایش شبانان و گله داران استان اردبیل در شهرستان مرزی اصلاندوز با گرامیداشت یادو خاطره 185 شهید والامقام عشایر و 3400 شهید استان اردبیل، گفت: امام خمینی (ره) آن ابر مرد تاریخ و ابراهیم زمان، امام اسلام و مسلمانان به امت اسلام در عرصه جهانی هویت بخشید.

محمدی اصل گفت: شهدای والامقام بخصوص شهدای فداکار و مخلص عشایری در راه دفاع از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی ایران به کشور ما عزت بخشیدند و ما امروز هرچه داریم از برکت وجودی شهدای والامقام است؛ چرا که این شهدا اجازه ندادند وجبی از خاک کشور به تصرف دشمنان در آید و از ناموس و خاکشان دفاع جانانه کردند.

وی با اشاره به این که عشایر غیور در انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس جانانه از وطن و خاک خودشان دفاع کردند، گفت: رشادت های عاشیر استان اردبیل در دوران هشت سال دفاع مقدس فراموش شدنی نیست و اینها انسانهای مخلص و فداکار هستد که کارنامه درخشانی در این 43 سال گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشایر مغان در پرورش دام سبک و سنگین پیش قدم هستند

عشایر مغان در پرورش دام سبک و سنگین پیش قدم هستند