مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:362022-12-03اقتصادي

احداث 500 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی گیلان در دستور کار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ احمد ابراهیمی، رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان در دفتر خبرگزاری فارس گیلان حضور یافت و با مدیر و هیئت تحریریه این خبرگزاری در گیلان به گفت وگو نشست.

ابراهیمی با اشاره به افزایش اشتغال و کارآفینی در سال 1400 و 1400 از طریق صندوق های قرض الحسنه اظهار کرد: کارآفرینی و اشنغال عمدتاََ در عرصه 32گانه کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی و عرصه های دانش بنیان بوده است.

وی با اشاره به عمده افرادی که از تسهیلات کارآفرینی استفاده می کنند، افزود: در عرصه های کشاورزی، دامداری، صنایع تبدیلی شامل: شیرینی برنجی، نان برنجی؛ صنایع دستی و اغلب بانوانی که عضو صندوق قرض الحسنه بودند غالباََ از این تسهیلات استفاده کردند.

رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یکی از عوامل مؤثر برای پیشرفت یک کشور حضور فعال و برنامه ریزی شده آحاد مردم و نقش آفرینی آنان در حوزه های مختلف کار و تولید است، تصریح کرد: اشتغال و فعالیت اقتصادی هرچند کوچک و کم درآمد باشد منجر به تقویت روحیه خانواده می شود و نادیده گرفتن این ظرفیت نیرومند که سرمایه انسانی کشور است، موجب هدر رفتن بسیاری از منابع دیگر می شود.

ابراهیمی با اذعان به اینکه متأسفانه در کشور ما بخش زیادی از تسهیلات اشتغال منجر به اشتغال نمی شود، گفت: تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 500 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی گیلان در دستور کار است

احداث 500 واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی گیلان در دستور کار است