مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-03اقتصادي

دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه خارگ راه اندازی شد


فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارگ گفت: در راستای تامین برق پایدار محدوده صنعتی جزیره، 2 دستگاه دیزل ژنراتور با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در خارگ راه اندازی شد.

- عباس اسدروز در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تأمین برق ناحیه صنعتی و مسکونی پایانه نفتی خارگ توسط توربو ژنراتورهای مستقر در نیروگاه بزرگ این پایانه صورت می پذیرد.

وی افزود: به منظور تأمین برق مستمر و پایدار در شرایط اضطراری در ناحیه صنعتی پایانه نفتی خارگ، دو دستگاه دیزل ژنراتور با توان نامی 2 هزار و 250 کیلوولت آمپر و با اعتباری بالغ بر 280 میلیارد ریال در نیروگاه برق این پایانه نصب و راه اندازی شد.

فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران جزیره خارگ تصریح کرد: با توجه به اینکه تولید برق پایدار در پایانه نفتی خارگ از اهمیت بسیار بالایی بویژه در ناحیه صنعتی مخازن ذخیره سازی و اسکله های صادراتی برخوردار است، به همین منظور پروژه ای در شرکت پایانه های نفتی ایران به منظور خرید و نصب 2 دستگاه دیزل ژنراتور اضطراری به ظرفیت اسمی 2250 کیلوولت آمپر تعریف و عملیاتی گردید.

اسدروز خاطر نشان کرد: پس از طی فرایند خرید این 2 دستگاه دیزل ژنراتور، نصب آنها و متعلقات مربوطه شامل ترانس های تبدیل، تابلوهای برق، تابلوهای کنترل و کابل کشی انجام گردید و سپس تست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه خارگ راه اندازی شد

دیزل ژنراتورهای برق در نیروگاه خارگ راه اندازی شد