مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:252022-12-03سياسي

فرزندآوری باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه توجه ویژه ای به مسئله جوانی جمعیت در کشور صورت گرفته است، گفت: قانون جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید، - دولت نیز توجه ویژه ای به این مسئله دارد، فرزندآوری باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود.

غلامعلی حیدری 12 آذرماه در نخستین جشنواره جوانی جمعیت در شهرکرد با اشاره برگزاری به هنگام این جشنواره در استان، اظهار کرد: بحث جوانی جمعیت یک مسئله مهم، استراتژیک و راهبردی است، یکی از مولفه های اصلی در مسئله جمعیت بحث سلامتی است که دولت اهتمام ویژه ای به این موضوع دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: صیانت از جمعیت باید در اولویت قرار بگیرد، در ایام کرونا دولت سیزدهم با خرید واکسن و واکسیناسیون گسترده فوتی های کرونا را کاهش داد و اکنون فوتی های کرونایی انگشت شمار است.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان 1400 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه بهداشت و درمان اختصاص پیدا کرده است، گفت: با تزریق اعتبارات تا پایان 1403 بیش تر طرح های حوزه بهداشت و درمان در استان افتتاح خواهند شد.

حیدری بیان کرد: کارگروه جوانی جمعیت و مجمع سلامت استان در چهارمحال و بختیاری تشکیل شده، توسعه کشور در گرو وجود جمعیت فعال و پویا است، صاحبنظران باید مزایا و معایب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود

فرزندآوری باید به یک فرهنگ در کشور تبدیل شود