مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-03سياسي

مرکز توانبخشی چند معلولیتی روژبین روانسر افتتاح شد


مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی روژبین شهرستان روانسر با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

- مرکز توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" روانسر افتتاح شد ایسنا/کرمانشاه مرکز روزانه آموزشی و توانبخشی چند معلولیتی "روژبین" شهرستان روانسر با حضور مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امروز(12 آذر) در مراسم افتتاح این مرکز با اشاره به جمعیت 46 هزار نفری معلولین استان گفت: جامعه معلولین با مشکلات متعددی مواجه هستند و نیاز است همه دستگاه ها از آنها حمایت ویژه داشته باشند.

وی مهمترین خواسته جامعه معلولان را اجرای کامل قانون جامع حمایت از معلولان عنوان کرد و افزود: در این قانون خدمات خوبی برای معلولان دیده شده که امیدواریم تمامی دستگاه ها در اجرای آن اهتمام داشته باشند.

محمدی با اشاره به تاکید بهزیستی استان بر اجرای این قانون گفت: از ابتدای امسال به دنبال انجام وظایف خود بر اساس این قانون بوده و در همین راستا امروز شاهد افتتاح مرکز توانبخشی و آموزشی چند معلولیتی در شهرستان روانسر هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز توانبخشی چند معلولیتی روژبین روانسر افتتاح شد

مرکز توانبخشی چند معلولیتی روژبین روانسر افتتاح شد