مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:402022-12-03ورزشي

بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی وزنه ّبرداری قبل از جهانی کلمبیا


معاون وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی وزنه برداری پیش از اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سید محمد پولادگر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی وزنه برداری پیش از اعزام به مسابقات جهانی کلمبیا اظهار داشت: در ماه های اخیر و پس از تغییرات صورت گرفته شرایط بهتری در فدراسیون وزنه برداری ایجاد شده و وزنه برداری با پویایی بیشتری در مسیر پیشرفت قرار گرفته است.

برای همه شما در رویداد پیش رو آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم مثل همیشه با مدال های خوش رنگی که می گیرید دل مردم را شاد کنید.

معاون توسعه ورزشی قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در ادامه افزود: وزنه برداری همیشه یکی از رشته های مدال آور بوده است، چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک و بازی های آسیایی که همه خاطرات خوبی هم دارند.

امیدوارم این بار هم در مسابقات جهانی کلمبیا تیمی که اعزام می شود، دستاورد خوبی داشته باشد، مخصوصا تیم ملی بزرگسالان بانوان که برای سومین بار در مسابقات جهانی شرکت می کند.

اسامی وزنه برداران اعزامی به مسابقات جهانی 2022 کلمبیا به شرح زیر است: حافظ قشقایی در دسته 67 کیلوگرم میرمصطفی جوادی در دسته 81 کیلوگرم کیانوش رستمی در دسته 89 کیلوگرم رضا دهدار در دسته 102 کیلوگرم مهدی کرمی در .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی وزنه ّبرداری قبل از جهانی کلمبیا

بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی وزنه ّبرداری قبل از جهانی کلمبیا