مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-03دانش

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد


وزیر کشور در حکمی جبارعلی ذاکری را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جبارعلی ذاکری متولد 1349 در سردرود، دارای مدرک دکترای تخصصی مهندسی عمران در رشته سازه های ریلی و عضو هیأت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران با رتبه استادی است.

وی پیش از این ریاست دانشگاه علم و صنعت ایران را به مدت 4 سال برعهده داشته و تاکنون بیش از 200 مقاله علمی و پژوهشی را در مجلات و کنفرانس های معتبر داخلی و بین المللی چاپ و ارائه کرده است.

وی همچنین معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های کشور، مدیرکل خط و ابنیه فنی راه آهن، مدیرعامل و رییس هیأت مدیره شرکت مترا و مدیر مطالعات پروژه های کلان کشور در حوزه حمل ونقل، راه آهن و قطار شهری بوده است.

در حکم احمد وحیدی وزیر کشور برای ذاکری آمده است: بنا به پیشنهاد استاندار محترم و تأیید معاون محترم عمران و توسعه امور شهری و روستایی، به موجب این حکم، جنابعالی را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.

انتظار دارد در جهت تحقق سیاست های دولت، با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون گرایی و فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم، تحقق عدالت و پیشرفت و رفع فقر و تبعیض با بهره گیری از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی معرفی شد