مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-03سياسي

زوج های معرفی شده در «همرسان» تا 50 درصد با یکدیگر انطباق دارند


مدیر خانواده و ازدواج نهاد رهبری در دانشگاه ها گفت: آمارهای احصاشده از سایت همرسان نشان می دهد که زوج های معرفی شده توسط این سامانه تا 50 درصد با همدیگر انطباق دارند و مناسب همدیگر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد.

مدیر خانواده و ازدواج نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم از افتتاح مرکز همرسان و رونمایی از سایت این مرکز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین خبر داد و اظهار داشت: با اجرای طرح همرسان شاهد ثبت نام جوانان دانشجو برای همسریابی در سایت همرسان هستیم؛ اما مراقبت های لازم صورت می گیرد تا این همسریابی مجازی شأن و منزلت زوج های جوان به ویژه خانم ها را زیر سوال نبرد.

حجت الاسلام هاشمی اضافه کرد: یکی از نکات مهم این طرح این است که خانم ها و دختران دانشجو هم می توانند همسر آینده و در واقع خواستگار خود را انتخاب کنند و به این ترتیب دانشجویان علاقه مند به ازدواج به سایت همرسان مراجعه می کنند و بعد از اینکه فیلدهای اطلاعاتی مورد نظر سایت را پر کردند، سایت بر مبنای علاقه مندی آنها فردی را به عنوان گزینه ازدواج به آنها معرفی می کند.

وی ادامه داد: اما این سایت 2 دانشجوی پسر و دختر علاقه مند به ازدواج را از نظر مجازی به هم متصل نمی کند که بخواهند اطلاعات همدیگر را ببینند؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زوج های معرفی شده در «همرسان» تا 50 درصد با یکدیگر انطباق دارند

زوج های معرفی شده در «همرسان» تا 50 درصد با یکدیگر انطباق دارند