مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 11:102022-12-03سياسي

نماینده ایران: کشورهای میزبان هزینه افزایش مهاجرت ها را می پردازند


نماینده ایران نزد سازمان ملل در ژنو سیاست های مداخله جویانه برخی کشورهای توسعه یافته را عامل افزایش مهاجرت در جهان، به ویژه افغانستان دانست و تاکید کرد که این جوامع میزبان هستند که هزینه این مهاجرت ها را می پردازند.

- نماینده ایران نزد سازمان ملل در ژنو سیاست های مداخله جویانه برخی کشورهای توسعه یافته را عامل افزایش مهاجرت در جهان، به ویژه افغانستان دانست و تاکید کرد که این جوامع میزبان هستند که هزینه این مهاجرت ها را می پردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بحرینی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بین المللی مستقر در ژنو در صد و یازدهمین نشست شورای سازمان بین المللی مهاجرت تاثیرات منفی ناشی از تغییرات آب وهوایی، مداخلات نظامی بین قاره ای و بحران های اقتصادی جهانی را اصلی ترین دلایل تشدید وضعیت بشردوستانه در جهان برشمرد که موجب جابجایی عظیم جمعیت در جهان شده است.

وی در ادامه وضعیت کنونی افغانستان را نمونه ای از جاه طلبی های کشورهای ثروتمند دانست که به بروز چالش های ژئوپولتیکی جدید منجر شده و رنج بی سابقه ای را برای مردم در حال مهاجرت در کشورهای مبدأ و ترانزیت مهاجران و همچنین جوامع میزبان آنها ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ایران: کشورهای میزبان هزینه افزایش مهاجرت ها را می پردازند

نماینده ایران: کشورهای میزبان هزینه افزایش مهاجرت ها را می پردازند