مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-03اجتماعي

راه اندازی مرکز نوآوری دانش آموزی در در هنرستان دیباج همدان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان همدان از راه اندازی مرکز نوآوری دانش آموزی در هنرستان دیباج همدان خبر داد.

- احمدآقامحمدی شنبه 12 آذرماه در آیین نواختن زنگ پژوهش و فناوری در دبیرستان دخترانه متوسطه دوم هجرت شهر همدان، اظهار کرد: قرار است یک مرکز نوآوری با همکاری پارک علم و فناوری در هنرستان دیباج تشکیل شود تا دانش آموزان در کنار آموزش، بتوانند خلاقیت خود را به محصول تبدیل کنند.

وی با بیان اینکه برنامه مربوط به فعالیت دانش آموزان در پژوهش سراهای دانش آموزی رخ می دهد که در تمام مناطق وجود دارد، تصریح کرد: مراجعه و حضور دانش آموزان هنرستانی به پژوهش سراها از سال گذشته بیشتر شده تا دانش آموزان دبیرستانی و هنرستانی در کنار هم قرار بگیرند تا فکر و ایده دبیرستانی ها توسط هنرستانی ها به محصول تبدیل شود.

آقامحمدی با بیان اینکه 2500 نفر از همکاران ما در حوزه پژوهشی فعالیت دارند، مطرح کرد: در بین 20 هزار معلم، 300 برگزیده داشتیم همچنین سال گذشته 60 هزار دانش آموز در مسابقات علمی و پژوهشی شرکت کردند و از این تعداد 300 هزار برگزیده استانی و 11 برگزیده کشوری داشتیم.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان همدان در پایان یادآور شد: 317 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف در 2600 مدرسه و 11400 کلاس حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نوآوری دانش آموزی در در هنرستان دیباج همدان

راه اندازی مرکز نوآوری دانش آموزی در در هنرستان دیباج همدان