مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:452022-12-03سياسي

384 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با ولادت حضرت زینب(س)، 384 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: هم زمان با ولادت حضرت زینب(س)، 384 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان توزیع شد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، جاسم محمدی فارسانی اظهار کرد: تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند بخشی از رویکردهای حمایتی این نهاد است که در طول سال و به مناسبت های مختلف انجام می شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع 384 سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) افزود: جهیزیه اهدایی به نوعروسان شامل لوازم ضروری زندگی از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی، فرش و ماشین لباسشویی است.

وی بابیان اینکه توزیع جهیزیه تا پایان سال ادامه دارد، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 787 سری جهیزیه با مشارکت خیران، نیکوکاران، کمک های مردمی و مؤسسات خیریه تهیه و میان نوعروسان نیازمند توزیع شده است.

محمدی بابیان اینکه نیکوکاران و خیرین می توانند با پرداخت هر مبلغی و یا اهدای جهیزیه زمینه ازدواج آسان نیازمندان را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: علاوه بر مراجعه حضوری به ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

384 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد

384 سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شد