مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 آذر 1401 ساعت 09:302022-12-03سياسي

بازگشت به کار کارگران اخراجی کارخانه های اردستان


فرماندار اردستان با بیان اینکه در حال رفع مشکلات واحدهای صنعتی اردستان هستیم، گفت: کارگران اخراج شده دو واحد صنعتی اردستان به زودی به کار خود بازمی گردند.

- شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از اخراج شدن حدود 70 نفر از نیروی کارگر در دو واحد صنعتی اردستان خبر داد و از مسئولان شهرستان درخواست رسیدگی کرد.

فرماندار اردستان در گفت وگو با ایسنا در این زمینه، اظهار کرد: خوشبختانه از گذشته تاکنون با رویکردی که مسئولان شهرستان داشتند از سرمایه گذار و قشر کارگری حمایت های لازم صورت گرفته و همچنان نیز مشکلات و موضوعات کارگران را مستقیماً از مدیران کارخانه ها برطرف کردیم.

سید محمدهادی احمدی طباء با اشاره به اینکه اکثر جوانان تحصیل کرده شهرستان دنبال کار اداری هستند، گفت: با توجه به اینکه جوانان تحصیل کرده شهرستان کمتر از کار کارگری استقبال می کنند باید رویکرد اشتغال زایی شهرستان به سمت کارهای صنعت دانش بنیان حرکت کند.

وی با بیان اینکه قصد داریم اشتغال شهرستان را به سمت مراکز دانش بنیان ببریم، تصریح کرد: به تازگی با چند دانشگاه مهم کشور وارد مذاکره شدیم و طی یکی دو ماه آینده دیدارهای جدی تری برای راه اندازی اشتغال هایی با موضوعات نو برگزار می کنیم تا مشکل اشتغال جوانانی که از کار کارگری در کارخانه صنعتی استقبال نمی کنند برطرف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به کار کارگران اخراجی کارخانه های اردستان

بازگشت به کار کارگران اخراجی کارخانه های اردستان